sobota, 5 października 2013

Kolekcja łyżeczek

 Zapewne każdy z Was coś zbiera i kolekcjonuje. Czy są to małe zbiory czy duże, tanie czy drogie to najfajniejsze jest to, że zbierac możemy  wszystko.

Z podróży lubię przywozic praktyczne przedmioty.....( nie wiedziałam, że będę kolekcjonowac łyżeczki).
Zaczęło się od pierwszej zakupionej w Paryżu.Gdy spojrzałam na nią od razu skradła moje serce:))))


Bardzo ją lubię za dopracowane detale...góry jak i dołu.



 Te przyleciały z gorącego Egiptu.....tu także spód  łyżeczek posiada wzorek



 Kolekcja rosła o kolejne przywiezione przez rodzinkę i znajomych


Kilkanaście sztuk przygarnęłam z pchlego targu za pchle pieniądze:)
Nie wyglądały tak ładnie ....trochę się potrudziłam nad ich czyszczeniem ale cieszy mnie fakt, że zachodzą patyną.







I sama nawet nie wiem kiedy zgromadziło się ponad 30 szt. Kilka z nich są stale używane, spełniają role w cukierniczce, miodzie czy  musztardzie ale żeby pozostałych nie chowac  do szuflady pomyślałam aby je wyeksponowac w kuchni.
I tu  mam prośbę do Was.... czy macie jakiś ciekawy pomysł ? Będę wdzięczna za każdą podpowiedz.

Pozdrawiam- Lilla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz