niedziela, 20 października 2013

Porcelana Indisch Blau po raz drugi

Kolekcja wzoru słomkowego rośnie. Do mojej kolekcji przybyło 5 sztuk talerzy a do serwisu obiadowego brakuje mi już tylko 3 sztuki :) Jak już we wcześniejszym poście pisałam - zdobywam tylko egzemplarze które pochodzą z Fabryki Porcelany Vilhelma  Jagera. 

Zakupiłam je w Bolesławcu na Bolesławieckim Święcie Ceramiki które odbywa się corocznie w sierpniu (a dokładnie na targu staroci).
Uwielbiam Święto Ceramiki - za rzemiosło, za klimat, za Paradę Glinoludów a także za targ staroci w którym czuję się jak ryba w wodzie:))))

                                                    moja najnowsza zdobycz 5 sztuk talerzy:)






Kto jeszcze nie odwiedził Bolesławca niechaj nie ominie go 2014 roku....a szczególnie w  sierpniu.
                                                              Polecam.






                                           Na starociach można głowę i fortunę stracic.....oj można!
             Z pustymi rękoma  nie wróciłam, udało mi się  wypatrzec "moje saks blau"  w ilości  5 sztuk.
       Nie wydałam też całej zawartości portfela, ku mojej radości cena naprawdę bardzo mnie zadowoliła.

                         Pozdrawiam Nowych Obserwatorów i Wszystkich zaglądających do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz