piątek, 2 listopada 2018

Poduszka ślubna na obrączki dla Ani i Bartka


Pora nadrobić chociaż minimalne zaleglości w blogosferze.
 I choć wpisów nie było to tworzyć nie przestawałam.

Bohaterzy dzisiejszego posta;
Pani Młoda: Ania
Pan Młody: Bartek
Skąd: z tej samej miejscowości (moja także)
Zamówienie: poduszka ślubna na obrączki
 
Na swoje przyjęcie weselne para zdecydowała się na prostotę w klimacie rustykalnym a przewodnim kolorem miał dominować brudny róż. Jak wyżej napisałam, parę znam osobiście toteż mnie przypadło uszycie poduszki na obrączki.
 Do szycia dano mi wolną rękę z krótkim hasłem. Miałam użyć; ecru, sznurek i koronkę która była zastosowana także na zaproszenia ślubne.

Rezultat:


                          
a to, że dawno szyłam i mnie tu nie było więc Para Młoda jest już... po ślubie!

4 komentarze:

  1. Pięknie wyszło! Niech przyniesie Młodym szczęście Twoja poduszeczka :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miało być skromnie tak więc koronka gra pierwsze skrzypce.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń