wtorek, 21 października 2014

Łabędzie

Jesień w tym roku jest piękna i słoneczna. Jest tak ciepło, że aż che się wyruszać na wypady rowerowe za miasto.Tam to dopiero można pozachwycać się jesienną paletą barw mijając las. Jednak dziś nie będę rozpisywać się o kolorach.....a o łabędziach.
W mojej okolicy hoduje się karpie więc stawów hodowlanych jest na prawdę sporo.Owszem przylatywały łabędzie na nie ale w niedużych stadach.W tym roku  widok jaki rozpościera  się na jednym ze stawów jest niebywały. Ilość łabędzi jest ogromna - sięga ponad 200 szt.








Niedzielne słoneczko super grzało (27 C i to w drugiej połowie października) toteż mogłam dość długo plener podziwiać. Jeśli tylko pogoda dopisze powrócę tu nie raz .... ponieważ taka ilość dostojnego ptactwa może się więcej nie powtórzyć.
Pozdrawiam - Lilla

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. W realu to dopiero było co podziwiać.Natura, naturalna cisza a w niej szelest trzciny, odgłosy łabędzi a wszystko to w wielkiej panoramie.Pozdrawiam

      Usuń
  2. O rany! Piękne i dostojne ptaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaki te są przepiękne :))) aż w zachwyt wpadłam od takiej liczby stada:))))
    Pozdrawiam
    Ps...mam tylko 10 km do stawów i korci mnie znów je zobaczyć

    OdpowiedzUsuń