poniedziałek, 4 lipca 2016

Biscornu - praca archiwalna


Do napisania tego postu skłoniła mnie Chranna.
To u niej zachwycałam się różanym  biscornu a o swoim całkiem zapomniałam. Choc to praca historyczna myślę, że nie jest taka najgorsza.......

Zrobiłam obliczenia i okazało się, że igielnik wykonałam  10 lat temu... O rany! czas goni tak szybko?
Gna tak w moich kalendarzach czy w Waszych również???

Skoro ominęłam to nadrabiam.
 Wzorek znaleziony w sieci - Châtelaine Designs






 Znalazłam jeszcze inne drobne hafty których jeszcze nie przedstawiałam  na blogu ...
...a jakie? to już w kolejnych postach nastąpi.
Pozdrawiam - Lilla

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Teraz widzę w nim "usterki". Dziękuję i Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. 10 lat?no sporo:))a co teraz Lila robi?:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Był to 2006,sporo czasu minęło....
    Teraz na tamborku mam konia,powoli mi xxx przybywają. Wkrótce się pochwalę, metę mam coraz bliżej.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oględziny przeprowadzone :))) Igielniczek zgrabniutki, jak się patrzy!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. delikatne i piękne, super efekt

    OdpowiedzUsuń