niedziela, 8 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy 2013

To już 2 niedziela adwentu a ja nie pokazałam Wam jeszcze swojego kalendarza adwentowego.
Tegoroczny  kalendarz to druciany wieszaczek w formie renifera na którym powiązane są tasiemki z nadrukiem cyferek. Prosty w formie ....i to właśnie lubię najbardziej. Cieszy mnie też fakt, że udało mi się go  wypatrzec na bazarku za 1 złotówkę:)
Zakupiłam papier czerwony w kropeczki, powiązałam paczuszki ze słodyczami za pomocą nici lnianych. I to był trafiony wybór papieru bo efekt końcowy kalendarza bardzo mi się spodobał.








W tym roku zagości u mnie czerwień w świątecznych dekoracjach ale czy to będzie kropla czy sama czerwień jeszcze pomyślę. Wszak kobieta zmienną jest :)))

                                                     Pozdrawiam Was ciepło:)




2 komentarze:

  1. Ale cudo! :) Zazdroszczę tego wieszaczka z reniferkiem, jest przepiękny! :) A kalendarz fantastyczny, chcę taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Małgosiu.Jak wypatrzę taki sam ( reniferkowy) to zakupię.
    Z pewnością przyda się na kolejny rok:)

    OdpowiedzUsuń