niedziela, 7 kwietnia 2013

Poduszka ślubna na obrączki

Zimowa aura ciągnie się w nieskończonośc, więc na temat zimy tej wiosny, nawet nie będę się rozpisywac. Zaklinałam wiosnę ...niestety.. żadne zaklęcia  nie zadziałały...ba, nawet słońce nie wyszło !
Więc na przekór zimie ratuje się żywymi kwiatami, wysiewam rzeżuchę i sadzę sobie szczypior w doniczce (dla uciechy oka i dla zdrowotnych witamin).

Gdy pogoda kwietniowa wciąż nie nastraja do prac w ogródku, wzięłam się za igłę, a dokładniej za haft.


                    Zrealizowałam, więc chwalę się kolejną poduszką ślubną na obrączki  :)))
                         
     

Wykonałam ją haftem wstążeczkowym na śnieżnobiałej jucie.







Ozdobiłam ją perełkami (przyszytymi ręcznie), a pod spód podusi wszyłam opaskę do wygodnego trzymania podczas ceremoni zaślubin.
                           ...............................................................................................................

                                                      A co z tą wiosną?
                                      no właśnie... przecież mogło już byc tak pięknie:))))


                                                   właśnie za taką bielą tęsknię .....
                             ........no cóż pozostało nam tylko na nią cierpliwie czekac.

                                                        
                                           
                            Dużo słońca wiosennego Wam pozostawiam i Pozdrawiam:)

                                                    

4 komentarze:

  1. Ogólnie nie przepadam za tymi poduszeczkami na obrączki, ale ta jest CUDOWNA!!! Już wiem po kim córka ma takie zdolności! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Hafciareczko:) z deccorii podążyłam za Tobą tutaj:)Nie wiedziałam , że założyłaś bloga, ja też! Twoje prace są piękne! Zawsze z przyjemnością podziwiam:)
    Zapraszam Cię do mnie na rekonesans:)Pozdrawiam i dołączam do obserwowanych, dzięki temu będę na bieżąco! Ania
    http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja poduszka bije na głowę wszystkie jakie do tej pory widziałam !

    OdpowiedzUsuń