piątek, 27 listopada 2015

Dynia w rozmiarze mega

Dyni w ogródku i na moim balkonie tej jesieni było dośc sporo.
Były to jednak nieduże sztuki różnych odmian.

Niestety zdjęc nie mam i dyni też już nie ma.
Zostały skonsumowane w postaci zupy dyniowej i sernika dyniowego.Pychota:)
A,że uwielbiamy dania z dynią to zostaliśmy obdarowani przez znajomego niebywałym okazem.
Okazem w mega rozmiarze!










Jej długośc od kwiatu do ogonka to 80 cm o obwodzie 128 cm.
Waży 22 kg.

 Na jej widok nasuwają mi się pytania:
 Jak ona urosła w tak suche i upalne lato?

Ile można ugotowac z niej potraw?
Jeszcze trochę nacieszę się jej widokiem a potem.... dowiem się jak sięgnę po kuchenny nóż.

Pozdrawiam jesiennie - Lilla

2 komentarze:

  1. Nooo dynia mega egzemplarz...........hehe. Podoba mi się wianek, sliczny, no i pięknie na Twoim balkonie. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mega jest ten dynior! Póki mrozu nie ma zdobi balkon.Wianek "wpadł mi w oko" to go przygarnęłam.To taki mój "rozweselacz" na te szare dni.Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń