czwartek, 12 czerwca 2014

Z cyklu - rowerowe wypady za miasto

                                        Kontakt z przyrodą działa na mnie bardzo energetyzująco.
Pola, łąki, lasy są w zasięgu  mego miejsca zamieszkania .......więc trudno by mi było ominąć wiele  pięknych widoków.
Siadam na rower i chłonęęę......ulotność.


                                                              Pola z makami polnymi są cudne.
                     Nie mogłam się powstrzymać............ by  mieć je w wazonie zrywałam same pąki

                                               
                                                              po dwóch dniach pąki się rozwinęły
          
                                                         
                                                Bukiet  wyjątkowo delikatny w pięknej czerwieni.


                                                                             Pozdrawiam :)        

4 komentarze:

  1. Przepiękny bukiet! Chyba i ja dziś powałęsam się po okolicy w poszukiwaniu takich pąków... Czy znajdę...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj dawno nie widziana Lillu!!!!! Piękne te Twoje maki.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny widok z makami , to piekne kwiaty lata.

    OdpowiedzUsuń